woensdag 16 maart 2016

Heya!

Zondag heb ik dus weer een museum gedaan, zoals ik in m'n vorige bericht al gezegd had ;) 's Avonds zou er dan die filmavond zijn, waar ik enorm naar uitkeek omdat dit een kans was om nieuwe mensen te leren kennen. Wel dat eindigde dus met een dikke sisser! Er was niemand, en een paar jongeren die daar aan het biljarten waren wisten me te vertellen dat het meestal zo ging bij 'common activities'... Bam! Teleurstelling tot en met :p Gelukkig kon ik m'n hoop al op iets anders richten. Maandag werd er een 'pizza night' georganiseerd, daar moest toch iemand op af komen?
Maandag had ik terug stage, ik heb m'n eerste 'long day' gedraaid zoals ze dat hier noemen. Dat houdt in dat je shift begint om 7h 's ochtends én dat die loopt tot 19h30! Ongelooflijk toch he? Zo doen ze er dan gemiddeld 3/4 in de week en komen ze op die manier aan hun uren. Daardoor ben je alle andere dagen vrij. Ik ben benieuwd welk systeem ik beter zal vinden. Ik was in ieder geval niet vermoeider dan bij een kortere shift, gek is dat!? 's Avonds was er dus de 'pizza night' :) Hier waren er inderdaad wel mensen op afgekomen en het was super gezellig! We hebben ook nog een film gekeken, disney, om zondagavond goed te maken. ;) Topdag!


Dinsdag was ik vrij, ideaal om wat uit te slapen, boodschappen te doen en wat aan m'n papers te werken. Rustig dagje, maar dat doet me deugd.
Woensdag terug werkdag, tweede 12-urenshift van de week, donderdag doe ik er nog ééntje. Ook dit keer verliep het supergoed, ook al had ik afgelopen nacht de slaap niet te pakken gekregen. Ik bedoel, je voelt dat wel, maar het ging desondanks goed. Dit werd achteraf bevestigd door een verpleegster die me 'LiesStar' noemde en vond dat ik het 'fab' had gedaan :)
Nu snel m'n bed in zodat ik morgen nog 1 keer zo'n shift aankan!
Later meer!

1 opmerking:

  1. Hallo Lies,
    je wordt al een echte blogger, je schrijft leuk. Alsof we er ook werkelijk zijn.
    Je nieuwe shifts bevallen je wel zo te horen, het is wel een aardig tijdje werken 12.00uur. Kun je je concentratie er wel bij houden zo op het eind van een shift?
    voordeel is wel dat je vier dagen vrij bent. Dat is ook wel weer fijn.
    Nog veel plezier en tot horens. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen