zondag 20 maart 2016

Heya!

Tijd voor een volgende update! Ik heb bijna de indruk dat ik jullie overspoel met informatie, maar ik denk dat jullie het fijn vinden om op de hoogte te blijven. ;)

Donderdag vertrok ik vol goede moed naar m'n 2de 12-uren shift op rij. Ik had die nacht eindelijk terug goed geslapen, dus ik zag het helemaal zitten! Het verliep dan ook prima, geen klachten, en goede feedbacks. Geen betere manier om aan je weekend te beginnen, toch?

Vrijdag kon ik eens goed uitslapen en dan aan een dagje schoolwerk beginnen, al mijn papers en taken beginnen eindelijk wat vorm te krijgen. Dus daar word ik blij van ;) 's Avonds had ik afgesproken met Abeer en Connor, 2 studenten van de studentenaccommodatie. Abeer is afkomstig van Dubai en Connor is Schots, dat gaf dus een leuke internationale mix. We keken samen 'Big bang theory' in de 'common room', het was supergezellig :)

Zaterdag was een zalige zonnige dag, de lente was duidelijk in de aantocht, zelfs in Schotland was er een mooie blauwe lucht en scheen de zon. Ongelooflijk, toch? ;) Ik ging een eindje lopen in het park, zalig!

Zondag had ik terug afgesproken met Abeer, we gingen een plaatsje uitproberen waar ze naar het schijnt heerlijke desserts hebben. En dan nog voor een aangename prijs! We namen er een wafel, ik met nutella, zij met ijscrème, supergrote porties! Ik kreeg het echt niet op... Maar het was wel leuk :) Daarna wandelden we nog wat rond in het park. Nu op tijd naar bed voor een goede nachtrust, want morgen vlieg ik er weer in!

Tot de volgende!


2 opmerkingen:

  1. Ach Lies, wat hebben die Schotse patiënten toch geluk met een 'Lisstar' Groetjes van ons allebei XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk nieuws weeral! Altijd leuk om te lezen hoe het daar gaat, mij verveel je er allesbehalve mee!

    BeantwoordenVerwijderen