zondag 27 maart 2016

Heya!

M'n laatste week op de 1ste stageplaats, nu al! Ik kan het amper geloven... Ik ga deze dienst echt wel missen, zowel de patiƫnten als de verpleegkundigen en al het andere personeel!
Deze week verliep ook weer echt zoals het hoort. Ik werkte maandag, dinsdag en donderdag 12h en vrijdag dan nog een restje van uren die ik nog moest doen. Zo was ik dan in orde met mijn uren voor deze stage. Zo 3 dagen achter elkaar is wel even vermoeiend, maar weer best doenbaar. Ik weet nog steeds niet goed wat ik nu beter vind. Maar op mijn volgende stageplaats doen ze het ook, dus daarna zal ik echt een goede vergelijking kunnen maken. Ik heb onder andere een Bladderscan mogen maken, een VAC mogen aanbrengen (negatieve druk wondtherapie), etc. Het was dus weer een interessante week ;)

Dinsdag had ik vrijaf en had mijn volgende 'ward' gevraagd of ik niet eens wou komen kijken zodat ik voorbereid bij hen kan beginnen. Dit is ward 26, in hetzelfde ziekenhuis en is een medical ward, dat houdt in dat ze varia behandelen. Ik zal er dus van alles tegenkomen. Ik kijk er wel naar uit, maar ben nu eventjes blij met vakantie! Mijn vriend is zaterdag aangekomen, en we hebben de hele week volgepland met toeristische uitstapjes. Het wordt echt top! :)

Vandaag zijn we naar de Paasmis geweest in de Sint Giles Cathedral, het was erg de moeite! Er was een koor, een orgel en een brassband. Voor de rest hebben we een paasei gekregen en gaan we vanavond uit eten.

Ik houd jullie nog op de hoogte!
Cheers :)





2 opmerkingen: