zondag 10 april 2016

Heya!

Na een weekje laat ik nog eens iets van me horen, haha!

Maandag hebben Chiel en ik de 'Royal yacht Britannia' bezocht. Dit is het voormalig koninklijk jacht van 'the Queen', het jacht was tot 1997 in dienst. Je kan er alle ruimtes bezoeken, zowel de kant van de bemanning als de kant van de koninklijke familie. Het was echt wel de moeite, en een beetje indrukwekkend. Er was zelfs een operatiezaal! We vonden dit al enorm groot en het stelde nog niks voor tegenover de Titanic!

                     

Dinsdag vertrok Chiel dan terug naar Amsterdam, sniksnik! Gelukkig was het een leuke week en zou ik hiermee verder moeten kunnen voor de volgende dikke maand ;)


Vanaf woensdag was het dan tijd om te studeren, en nog geen klein beetje want veel blok gaan we in juli niet hebben... Dit ging wel echt goed, ik had een goede vakantie gehad en ik was gemotiveerd. Veel meer valt er over de week daardoor niet te vertellen. Dat is dan wel de keerzijde van de medaille natuurlijk ;p

Ik hou jullie uiteraard nog op de hoogte!




1 opmerking: