maandag 22 februari 2016

Hallo allemaal!

Welkom! Want als jullie dit lezen wil dat zeggen dat jullie de weg naar mijn blog gevonden hebben.Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten verblijf ik van 27 februari tot 7 mei in Schotland, Edinburgh. Ik ga daar 4 weken thuiszorg en 4 weken heel-en geneeskunde uitvoeren. Tussenin heb ik ook nog 1 à 2 weken Paasvakantie, ik zeg 1 à 2 omdat dit voorlopig nog niet helemaal vastligt. Maar geen probleem, één van mijn doelen met deze buitenlandse ervaring is namelijk dat ik de dingen meer los zou leren laten. Concrete plannen heb ik verder nog niet, maar het plan is de dingen op me af te laten komen en op zoveel mogelijk voorstellen ja te zeggen. Bijleren, ontdekken, mezelf beter leren kennen, dat zijn de dingen waar ik aan wil werken komende 3 maanden. En ik ben er zeker van dat dit concept hiervoor de ideale springplank is! 
De koffer is gepakt, alle formulieren zijn in orde, en zaterdag wacht het vliegtuig op ons. Ik vertrek namelijk niet alleen, moeke vergezeld me voor de eerste 2 dagen, zo is ze zeker dat ze me in goede handen achterlaat. 
Voilà, dit is het voor mijn eerste berichtje, ik hou jullie vanaf zaterdag verder op de hoogte! :)





9 opmerkingen:

  1. Veel succes Lies, pappie en mammie volgen je op de voet....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vertel ons ook hoe Guiness smaakt!
    Ik ben al benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lies, veel succes daar! :)
    We gaan je missen :)
    groetjes Ellen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lies
    Heel veel succes in Scotland en geniet van deze mooie ervaring.Je hebt jezelf prachtige doelen gesteld.Vergeet niet wat van de omgeving en de Schotten te ontdekken.Ook wij zullen je volgen en ik kom je vast wel eens storen tijdens je skype date met Chiel:)
    Groetjes en tot donderdag.
    We zullen je uitzwaaien op Schiphol.
    John en Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good luck! Enjoy Scotland!
    Nele (vanuit het profiel van Annelien)

    BeantwoordenVerwijderen